Захист прав споживачів: як діяти, коли твої права порушують

Автор: Христина Тимофійчук

Чи не щодня нам доводиться робити різного роду покупки. Часто буває так, що придбаний товар або надана нам послуга, за яку ми заплатили є неякісною. В такому випадку потрібно захищати свої права. Для того щоб з’ясувати, які права гарантовані нам законодавством, та як їх захистити, перш за все треба уточнити в яких ситуаціях ми заявляємо про себе, як споживач.

Отже, споживач – це фізична особа, яка придбала, замовила, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов’язаних із підприємницькою діяльністю або виконанням обов’язків найманого працівника. Найчастіше ми виступаємо у ролі споживачів, коли купуємо певні товари в магазині чи отримуємо послуги. Це може стосуватися, наприклад, ремонту техніки, авто, отримання комунальних послуг, використання послуг перевізників, відвідування кав’ярень, кінотеатрів тощо.

Читать далее «Захист прав споживачів: як діяти, коли твої права порушують»